Upphandlingar

De flesta av våra upphandlingar gör vi via de statliga ramavtal som finns tecknade inom olika områden. När vi gör avrop från dessa ramavtal skickar vi ut en inbjudan direkt till de leverantörer som har ramavtalet. Övriga upphandlingar och de avrop som vi gör på vårt egna ramavtal hittar du på TendSign.

Elektroniskt upphandlingsverktyg

Vi använder oss av verktyget TendSign för upphandlingar. Allt som gäller våra upphandlingar publicerar vi där. Efter registreringen i TendSign kan ni hämta all information om våra pågående upphandlingar.

Du som anbudsgivare och anbudssökande ska lämna anbud och anbudsansökningar elektroniskt via TendSign

Våra upphandlingar genomförs i enlighet med gällande regelverk

Den lag som främst reglerar upphandlingsarbetet är lagen om offentlig upphandling (2016:1145).

Tyck till om sidans innehåll

Fick du reda på det du ville veta eller fattades något? Var texten svår att förstå? Berätta för oss vad du tycker om innehållet på denna sida. Om du har frågor om din tjänstepension – kontakta vår kundservice genom att skicka ett mejl till oss eller ringa 020-51 50 40.

Så här behandlar vi dina personuppgifter

XS SM MD LG XL