Kolla upp din behörighet om du inte kan logga in
Har du problem att logga in i våra självbetjäningstjänster? Senast den 5 juni skulle en ansvarig hos dig ha godkänt alla behörigheter som ni som arbetsgivare behöver ha kvar. Om det inte är gjort, har din behörighet tagits bort.
Vi har ökat säkerheten kring hanteringen av behörigheter till våra självbetjäningstjänster. Två gånger per år ska ni som arbetsgivare kontrollera, det vill säga godkänna eller ändra, alla era behörigheter till våra tjänster.
Så får du tillbaka din behörighet
Behöver du en behörighet som du blivit av med? Ta kontakt med de personer hos dig som ansvarar för behörigheterna. Då kan de lägga upp behörigheten igen. De ansvariga har rollen behörig beställare eller administratör. Om en kollega till dig har kvar sin behörighet, kan du be hen logga in och kolla vem hos dig som är ansvarig.
Om ni inte har någon ansvarig behöver ni först utse en behörig beställare. Ta kontakt med oss på SPV om ni har några frågor.
Tyck till om sidans innehåll
Fick du reda på det du ville veta eller fattades något? Var texten svår att förstå? Berätta för oss vad du tycker om innehållet på denna sida. Om du har frågor om din tjänstepension – kontakta vår kundservice genom att skicka ett mejl till oss eller ringa 020-51 50 40.