En inloggning pågår redan på annat ställe, därför har vi av säkerhetsskäl avbrutit inloggningen. Vi vill göra dig uppmärksam på att inte knappa in din säkerhetskod när någon annan ber om det.
En inloggning har startat på en annan enhet, därför har vi av säkerhetsskäl avbrutit inloggningen. Vi vill göra dig uppmärksam på att inte knappa in din säkerhetskod när någon annan ber om det.
Gå tillbaka hit manuellt efter att du är färdig i BankID-appen.
Ange ditt personnummer enligt ååååmmdd-nnnn
Något gick fel
Problem vid kommunikation med BankID. Detta kan bero på eventuell driftstörning hos BankID, se https://www.bankid.com/driftsinformation. Var god försök igen senare.
Om det är första gången du använder din E-tjänstelegitimation mot den här tjänsten, så kan du behöva starta NetID-Accessklienten eller appen och aktivera en anslutning. Klicka sedan på Försök igen.
Vi rekommenderar att alltid använda senaste versionen av BankID. Du kan hämta den senaste versionen från install.bankid.com.
På BankID:s testsida kan du testa om ditt BankID fungerar. Om ditt BankID fungerar på testsidan men inte på den här sidan så rekommenderar vi att ni gör en felanmälan, alternativt försöker igen vid ett senare tillfälle.